Ofte stillede spørgsmål

ORDRER

Du kan afgive en ordre på vores hjemmeside https://hohde.dk/produkter/, eller du kan sende en e-mail til kundeservice (kundeservice@hohde.dk).

Hvis din browser fører dig til Tak-siden, efter du har afgivet en ordre, kan du være sikker på, at din ordre er modtaget. Du vil også modtage en e-mail-bekræftelse på den e-mailadresse, du brugte, da du afgav din ordre. Hvis det ser ud, som om du ikke har modtaget en bekræftelse, anbefaler vi at tjekke spammappen.

Du får en separat bekræftelse for hvert produkt.

Normalt tager det omkring 2 uger at levere ordren. Hvis du har ikke modtager dit produkt indenfor et tidsrum på 2 uger, så kontakt vores kundeservice: kundeservice@hohde.dk

Vi sender vores leveringer som mail (småpakke), og derfor har forsendelsen intet referencenummer. Men hvis du ikke modtager din ordre indenfor 2 uger, så kontakt venligst vores kundeservice.

Vi ønsker at levere vores produkter så nemt som muligt direkte til vores kunders hjem.

En faktura er inkluderet i forsendelsen af normale produkter. Du kan bruge fakturaen til at betale.

Vedrørende spørgsmål om ændring af fakturaforfaldsdato, så kontakt venligst vores kundeservice på kundeservice@hohde.dk

Nej, der er ingen ekstra forsendelsesomkostninger. Forsendelsen er inkluderet i produktets totalpris.

Hvis du af en eller anden grund ikke ønsker at modtage fremtidige leverancer, kan du til enhver tid annullere dit abonnement ved at sende os en e-mail på kundeservice@hohde.dk. Husk at opsige dit abonnement 14 dage før næste forsendelsesdato, hvis du ønsker, at opsigelsen skal gælde for den næste forsendelse; du kan henvise til din tidligere faktura for næste forsendelsesdato. Vær opmærksom på, at hvis du sender os en e-mail, vil dit abonnement blive annulleret, efter vi behandlet den.

Du kan returnere ubrugte, uåbnede og gensælgelige produkter inden for 14 dage efter, at du har annulleret din ordre. Du har ret til at annullere ordren inden for 14 dage. Fortrydelsesperioden begynder, når du modtager produktet. Alle returnerede produkter skal være ubrugte. I tilfælde af inddrivelse bedes du kontakte vores kundeservice; de håndterer hver returnering fra sag til sag: Send en e-mail kundeservice@hohde.dk.

Ja, kunden er ansvarlig for omkostningerne ved returnering af produktet.

Hvis du har allerede betalt fakturaen, men du beslutter dig for at returnere dit produkt, får du dine penge tilbage ved at maile til vores kundeservice på kundeservice@hohde.dk. Vær klar til at oplyse dit bankkontonummer, så vi kan udstede din refusion via samme betalingsmiddel.

PRODUKTER

Vores produkter er unikke, og de er rige på nordiske ingredienser. Under udfordrende vækstbetingelser og korte vækstsæsoner er planterne i stand til at bruge alt det lys, de har til rådighed og producere en forbløffende mængde næringsstoffer og antioxidanter, der er usædvanligt kraftige. Dette er den hemmelige styrke bag HOHDEs produkter. Desuden er vores produkter fremstillet i Finland på en miljøvenlig og etisk måde, som støtter beskæftigelsen i Finland. Derfor har vores produkter modtaget Key Flag-symbolet.

HOHDEs hudplejekollektion indeholder forskellige produkter, som er velegnede til alle hudtyper. Vores produkter indeholder ingen duftstoffer, men er ikke duftfrie. Det betyder at produkterne som regel tåles godt. Vi har en separat Natural kollektion for mennesker med følsom hud, og alle dens produkter har været dermatologisk testet. Hvis du har problemer med din hud, anbefaler vi dig at snakke med en dermatolog først.

Hvis vores produkter irriterer din hud eller forårsager andre uønskede symptomer, anbefaler vi at holde op med at bruge dem med det samme. Kontakt derefter vores kundeservice ved at sende os en e-mail på kundeservice@hohde.dk.

Naturligvis glæder vi os også over positiv feedback, som du kan sende til den samme e-mailadresse.

Alle HOHDE-produkter er blevet testet, de er sikre, hvis de bruges i henhold til instrukserne; du kan bruge dem, hvis du er gravid eller ammende. Sørg for at følge instrukserne. Hvis du har yderligere spørgsmål, så spørg venligst din læge.

Produkter, som holder 30 måneder eller mindre, har en udløbsdato på pakken, for eksempel „12/2023”. Hvis produktet holder mere end 30 måneder, har det et tegn, der viser, hvor længe produktet vil holde, efter man åbner det. Dette tegn består af et symbol på et åbnet produkt og et tal, der fortæller, hvor længe produktet holder efter åbning. For eksempel 12M = 12 måneder.

Vores produkter indeholder ingen ingredienser, der stammer fra dyr. Således er alle vores produkter veganske.

HOHDE-produkter indeholder ingen duftstoffer. I stedet har de den naturlige duft af ingredienser. Produkterne er duftstoffrie, men det betydet ikke, at de ingen duft har.

Alle ingredienser, også konserveringsmidler, er inkluderet i ingrediensliste. Vi bruger kun de mildeste konserveringsmidler, som generelt bruges i den naturlige kosmetik- og fødevareindustri. Således er konserveringsmidlerne i vores produkter enten naturlige eller naturidentiske ingredienser. For eksempel kan kaliumsorbat (E202) og natriumbenzoat (E211) findes i naturen og er ekstremt blide og milde konserveringsmidler (blandt andet indeholder tyttebærer og almindelige røn dem),

CosmEthics-certifikatet garanterer, at vores produkter ikke indeholder stoffer, der er skadelige. Loven kræver, at alle naturlige kosmetiske produkter indeholder en slags ingrediens, der sikrer produktets holdbarhed. De ingredienser, vi bruger, er absolut de mildeste og mest naturlige.

Alle vores produkter er testede for at tåle kolde temperaturer. Lad produktet smelte ved stuetemperatur, og derefter kan du begynde at bruge det normalt.

BÆREDYGTIGHED

Bæredygtig udvikling er en af vores kerneværdier, og det har en stor indflydelse på, hvordan vi arbejder. I hvert område af vores business ønsker vi at arbejde hårdt og lede efter bæredygtige muligheder. Et af vores mål er at reducere den miljøbelastning, der forårsages af fremstilling og forsendelse af vores produkter. Blandt de vigtigste ændringer, vi har gennemført for nylig, er et skifte til mere miljøvenlige beholdere, der næsten udelukkende består af fornyelige råmaterialer. Vores kunder spiller en vigtig rolle i udviklingen af vores drift, og en af måder, de kan udtrykke deres mening på, er gennem vores spørgeskemaer. Derudover taler de certifikater, der er tildelt os på vegne af vores værdier for sig selv, og hvordan disse værdier er blevet udført.

Skyl plastikpakkerne, inden de bortskaffes som genbrugsaffald. Du kan kassere skyllede savsmuldsbeholdere som affald, der går til forbrænding eller med pap, så længe du tager låget af. Låg skal genbruges med plastik. Du kan se, om beholderen er lavet af savsmuld på den ru overflade. Et eksempel er HOHDE Natural 24H Ansigtscreme.

HOHDE hudplejeprodukter er fremstillet i Helsinki. Leverandøren er Suomen Terveysravinto, der ejer HOHDE-mærket. HOHDE hudplejekollektion er designet sammen med eksperter og fagfolk på naturlig kosmetik. Vi ville skabe en hudplejekollektion af topkvalitet, og som også er velegnet til følsom hud. Når vi vælger ingredienser til vores produkter, bruger vi resultaterne af videnskabelig forskning, og enhver valgt ingrediens har et særligt formål og indflydelse. Ingredienserne er økologiske og friske, og deres kvalitet overvåges gennem hele fremstillingsprocessen. Natural produkter testes dermatologisk under opsyn af en dermatolog.

HOHDEs kosmetiske produkter har modtaget flere certificeringer (se produktspecifikke certifikater på vores hjemmeside hohde.com)
The Key Flag (Avainlippu): The Key Flag er et registreret kollektivt varemærke. Symbolet fortæller om finsk produktion, og at produktet bidrager til beskæftigelse i Finland.
Design from Finland: Mærket Design from Finland angiver oprindelsen til unikt finsk design, og det understreger det uhåndgribelige finske arbejde som en af de vigtigste kilder til Finlands succes og beskæftigelse.
CosmEthics: Dette certifikat garanterer, at produkterne er rene og ikke indeholder plast. Certifikatet er tildelt individuelle produkter, se på vores hjemmeside, hvilke af vores produkter der har det.
Pro Luonnonkosmetiikka ry: Medlemskab af Pro luonnonkosmetiikka ry (Ordr. “Pro Naturlige Kosmetik registreret forening”) indikerer, at det kosmetiske mærke eller kollektion er officielt certificeret, eller at det er ægte finsk naturkosmetik. Yderligere signalerer det, at en uafhængig ekspert har undersøgt og godkendt ingredienserne.

GENERELT

Vi bekræfter, at forbrugeranmeldelser er fra kunder, der har købt vores produkter. De er modtaget direkte fra kunder gennem vores kundeservice (eller fra kunder, der har svaret på kundetilfredshedsundersøgelser/anmodninger om anmeldelse). Med nogle af vores nye produkter kan vi bede nogle produkttestere om at give deres ærlige feedback på produktet. Testeren er ikke forpligtet til at give positiv feedback til gengæld for at teste produktet.

Forbrugeranmeldelser anmodes der om via e-mail fra kunder, der har bestilt det pågældende produkt. Vi kan derfor være sikre på, at den pågældende faktisk har købt produktet. Derudover kan vi modtage generel produktfeedback via e-mail til vores kundeservice, hvorefter det bekræftes, om den pågældende person er en faktisk kunde.